7 Şubat 2013 Perşembe

Kaktüs ve Sukkulent Objeler

Bu bölümü cıvıl cıvıl rengarenk kaktüs ve sukkulent objelerine ayırdım. Kaktüs ve sukkulente olan ilgim canlılarından sonra, içinde kaktüs ve sukkulent geçen objelere de kaydı. Burda hoşuma giden bir kaç seçkiyi paylaşıyorum. Çoğu yaratıcı capcanlı ve sevimli.
Bu vitrayı evin merdiven sahanlığına denk gelen cama uygun gördüm. Arkadan güneş ışınları yansıdığında renkler ve detaylar sıcak bir ortam yaratıyor. Bir kaktüssever için ideal bir seçim! Bu vitrayı sevgili arkadaşım İlkin Tanacı ile ortaya çıkardık. İlkin'in yetenekli elleri keyifli bir çalışma çıkardı ortaya ve evimize hoş bir hava kattı. 'Vitray Hikayeleri'n hiç bitmesin arkadaşım!
Benim kaktüslü şırıldağım:) Bahçe mobilya ve objeleri satan bir dükkanda rastlayıp almıştım. İçinde su devridaim ünitesi var. Yazın balkonda yanıbaşımda şırıl şırıl şırıldakım:)
Bu muhteşem seramik çalışmaları Arizonalı bayan Julia'ya ait tasarımlar. Vitrayımı dizaynında bu seramiklerden etkilendim. İsme tıkladığınızda tüm çalışmalarının yer aldığı kendisine ait web sayfasına ulaşacaksınız.
Üsttekiler zaman içinde internette gezinirken gözüme çarpanlar. Bunlar için bir dosya oluşturmuş saklamıştım.
Şimdi gelelim örgü çalışmalar ki, bu çalışmalar favorim. Kolaylıkla ve zevkle yapılabileceğini düşünüyorum.
 

2 yorum: