31 Mart 2010 Çarşamba

NGBB'de Kaktüs ve Sukulent Dikimi 06'2008

Haziran 2008’de NGBB bahçesinde kaktüs ve sukulentlere ayrılmış bölümde Kaktüsrehberi grubu olarak ilk ekim dikimimizi gerçekleştirdik.
Haziran sonuna doğru sıcak bir Pazar günüydü, terli ve susamış vaziyette günü tamamladık ama böyle bir amacı gerçekleştirdiğimiz için bir o kadar heyecanlı ve gururluyduk. Kaktüsrehberi kurucuları Ali bey ve Ahmet bey daha önceden NGBB bahçesinde kaktüs ve sukulentler için bir alan ayrılması konusunda gerekli görüşmeleri yapmış ve izinleri almışlar. Grubumuza yapılan bir duyuru ile grup üyelerimiz il dışından da olsa gönüllerinden, bahçelerinden ve saksılarından kopan kaktüs ve sukulentlerini bize ayrılan bölüme dikilmek üzere NGBB’ne gönderdiler, sağolsunlar.
Ali bey, Ali beyin eşi Emel hanım ve Ahmet bey önderliğinde ben de dikim işinde o gün gönüllü olarak çalıştım ve küçük bir katkım olduğu için mutluydum.
Attığımız bu adım, oraya dikilen bitkilerimiz için küçük ama kaktüs ve sukulentleri tanıtma ve sevdirme adına büyük bir adım, bu adımdaki amaç ise; haftaiçi ve haftasonu ziyaretçisi bol olan bir botanik bahçesinde kaktüs ve sukulentlerimizin orada kendilerine ayrılan yeri bulmaktan ziyade akıllarda kalıcı bir iz bırakacak olmasıdır.
Soldan sağa : Nihat Gökyiğit, Ahmet Altan, bendeniz, Ali Kangal ve Ali bey.
Sayın Nihat Gökyiğit’e kaktüs ve sukulentlerimizin teşhirine destek olması ve bize NGBB’de yer ayırdığı ve desteklediği için gönülden teşekkür ediyorum.


















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder